Geen retourdoos gekregen, verwarring over terugsturen apparatuur

  • 22 December 2020
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Hallo,

Ik ben net verhuisd per 14 december. Bij KPN mijn abonnement opgezegd. En zou ik van KPN een retourdoos opgestuurd krijgen om de apparatuur terug te sturen in de week voor mijn verhuizing. Ik heb echter niets ontvangen. De apparatuur maar even meegenomen. Nu krijgt de nieuwe eigenaar een brief aan mij geadresseerd dat het binnen 2 weken terugstuurd moet zijn na opzegging. 

 

Gezien het uberhaupt al een zoektocht is om een telefoonnummer van de klantenservice te vinden en daarna valt het opeens helemaal stil nadat ik belde, wil ik dat de 2 weken pas vanaf nu ingaan en dat dit op mijn klantnummer wordt aangegeven. Ik zal het nu zelf met een eigen doos nu terug sturen via een postnl punt. Maar dit had wel beter geregeld mogen worden.

 

Graag bevestiging hiervan.

 

Groeten,

Stephan

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Stephan S. Vervelend dat je de retourdoos vanuit KPN nooit ontvangen hebt. 
Ik begrijp dat je de apparatuur zelf retour stuurt, dat heb ik nu verwerkt in de administratie voor jou!