Beantwoord

Geen televisie en WiFi

  • 10 March 2020
  • 7 reacties
  • 102 keer bekeken

Al twee dagen geen WiFi en geen tv ik wil met iemand bellen van de klante

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 March 2020, 19:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dat kan, @Eefje123  : Bel even met 0800 - 0402.

Van 8.00 tot22.00 wordt de telefonische helpdesk bemand voor alle vragen. S-nachts ook, maar dan alleen voor storingen. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Eefje123, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hopelijk kan je nu na 2 dagen (!) contact met ons krijgen hierover, want ik kan goed begrijpen dat je niet zo lang zonder diensten wil zitten. Mocht je er niet uitkomen telefonisch, dan helpen wij je ook graag verder. Om het een en ander te controleren hebben we dan wel jouw gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Noordzee schreef: Tot 22.00 wordt de telefonische helpdesk bemand. 

Sinds wanneer is dát? Staat ook nergens. Zou 24/7 moeten zijn. @Susan_ ?

Reputatie 7
Badge +11

De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar voor storingen en technische vragen en voor vragen over verlies/diefstal van de mobiele telefoon. Voor alle overige vragen staan onze medewerkers voor je klaar tussen 08 uur – 22 uur

Reputatie 7
Badge +28

Wat @Tycha zegt inderdaad, maar je kunt beter overdag of ‘s-avonds bellen  voor dit soort vragen.

Dan zijn er meer mensen aan het werk en kunnen alle vragen beantwoord worden. Ook als er administratief iets niet goed staat. 
 

Ik heb voor de duidelijkheid mijn eerste  reactie aangepast. 

Reputatie 7
Badge +28

Dat kan, @Eefje123  : Bel even met 0800 - 0402.

Van 8.00 tot22.00 wordt de telefonische helpdesk bemand voor alle vragen. S-nachts ook, maar dan alleen voor storingen. 

@Eefje123 

Heb je al iemand van de klantenservice telefonisch te spreken gekregen? 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Eefje123, ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je telefonisch geholpen bent en anders zie ik je graag terug in dit topic!

Reageer