Beantwoord

Geen terugbetaling bij afgehandelde klacht

  • 8 January 2021
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Badge

Ik heb in Oktober een klacht ingediend via het klachtencompas: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/kpn/klachten/onnodig-adsl-terwijl-er-voor-vdsl-wordt-betaald/details?complaintId=2f407eed-71f1-448c-8464-4ecb06c00daa&token=eyJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ1c2VySWQiOiIwMDIxOTI5ODcyIiwic3ViIjoicnAifQ.e_61xKvB6hjY5-7cq5Jw20Qf1zBBayrEra0F-Hs_c-A#reageer

Hier is adequaat op gereageerd door KPN, en er is het aanbod gedaan om abonnementskosten terug te betalen voor 6 maanden. Ik heb dit aanbod geaccepteerd. 

Vervolgens is dit stil komen te liggen en heb ik niks meer gehoord, of ontvangen. Het lijkt erop dat de mogelijkheid om contact op te nemen met KPN ook is weggenomen, dus bij deze via het forum. Wat is de procedure om de beloofde compensatie alsnog te ontvangen?

icon

Beste antwoord door Nadia 20 January 2021, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @Boyen, welkom op het KPN forum. Super fijn dat de klacht naar tevredenheid is opgepakt, nu alleen de verwerking nog als ik het zo lees :)

Zou je jouw forumprofiel willen invullen met: naam contractant, postcode + huisnummer, klantnummer en je geboortedatum. Dan kijk ik graag even met je mee.
Geef je hier een seintje als je dat hebt gedaan? Hoor het graag :) 

Badge

Dag @Nadia , ik heb de gegevens aangevuld.

Cheers,

Boyen

Reputatie 7

Hai @Boyen. Top! ik had het al doorgezet naar mijn collega. Er was inderdaad wat fout gegaan, sorry daarvoor. We hebben het nu hersteld en de verwerking van de terugbetaling zal in gang worden gezet. Bedankt voor je bericht :)