Beantwoord

geen tv en internet

  • 25 February 2020
  • 8 reacties
  • 79 keer bekeken

Goedenavond,

Sinds vanmiddag hebben we geen tv meer krijgen steeds we andere foutcode, 842, 845 en 846. 

Ook brand het internet lampje op de Experia box V8 steeds rood. 

Hebben alles al geprobeerd van aan en uitzetten, kabels in en uit en de Experia box ook op reset gedaan, maar niks helpt. 

 

Wat kunnen we verder nog doen? Nu eerst gaan slapen maar willen morgen  niet we er 2.5 uur bezig gaan met dit gedoe. 

 

Mvg

 

icon

Beste antwoord door Marieke1987 28 February 2020, 12:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Een rood lampje is nooit goed. Controleer de kabel tussen het modem en het israpunt.  Waarschijnlijk gaat er iets fout voor het modem. Dan zal er een monteur aan te pas moeten komen. En bellen is dan sneller. 0800-0402 gratis. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je; ik wil een medewerker spreken. 

Reputatie 7

Rood lampje is inderdaad niet goed, @Marieke1987! Dank voor het alvast invullen van je gegevens. Daarmee zie ik dat het inderdaad niet helemaal in orde is. Daarvoor wil ik graag een monteur plannen. Probeerde je net even te bellen om dat te doen, maar kreeg je niet te pakken. Geef hier even aan dan wanneer een monteur uitkomt, dan gaan we dit regelen. 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Marieke1987 Ik zie dat je inmiddels al bezoek van een monteur hebt gehad! Hoe is dit gegaan? Werkt alles weer zoals het moet? Laat het gerust weten als je nog vragen hebt. 

Hallo Hallo

Alles doet het weer, hebben een nieuwe Experia box gekregen. We hadden dan ook best wel een oude. 

Super bedankt voor de service. 

 

Groetjes Marieke 

Reputatie 7

Goed om te horen, Marieke! Dank dat je het nog even hebt laten weten :)

Waarschijnlijk een beetje te vroeg gejuicht. Nu al sinds 13.00 uur weer een rood lampje van internet op de nieuwe box en weer geen tv. 

 

Pfff Wat kunnen we doen??? Ben niet echt in staat(37weken zwanger) om dit op te lossen zelf 

 

Weer precies hetzelfde als de vorige keer... zelfde foutcodes etc... Wat kunnen we doen???

 

Reputatie 7

Sorry voor de late reactie, Marieke. Over het algemeen, als je rode lampjes op de Experia Box hebt, dan is er een probleem met je verbinding. Dat kan aan de Experia Box liggen, of aan je verbinding zelf. De Box is al vervangen, dus dan neig ik naar de verbinding zelf. De snelste optie om dit dan verholpen te krijgen is om toch even te bellen (0800-0402) of via de website een chat te starten (kies internet en dan onderaan ‘ik wil contact’ je krijgt dan ook een chatknop). Er kan dan een monteur gepland worden.

 

Ik zie hier dat je op de 28e ook contact hebt gehad en dat er gisteren een monteur is geweest die het probleem gelukkig heeft kunnen verhelpen.