Beantwoord

Geen uploadsnelheid meer

  • 27 March 2020
  • 5 reacties
  • 582 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren (bijna) geen uploadsnelheid meer (0.5 Mbps), terwijl ik normaal rond de 10 Mbps zit. Na een uur bellen met KPN tot de conclusie gekomen dat er wel voldoende snelheid binnenkomt (40 Mbps), maar dat dit niet door de Experia Box V10 doorgegeven wordt. Ook bekabeld is de snelheid nihil. Ook de dowloadsnelheid is lager dan normaal. 
Vandaag een nieuwe Experia Box V10 ontvangen, maar nog steeds hetzelfde probleem. Weer met KPN gebeld en ik kon twee wifiversterkter ophalen. Ik zei nog dat de snelheid hier toch niet zou toenemen, maar ik moest het wel proberen. Maar nog steeds geen uploadsnelheid. 

Wie o wie kan mij helpen? Moet, voor mijn werk, filmpjes uploaden, maar dat gaat hem nu niet worden. En ook ik moet thuiswerken.

 

René

icon

Beste antwoord door RepostMedia 31 March 2020, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RepostMedia. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een lage internetsnelheid hebt en dat een nieuwe ExperiaBox het probleem niet heeft kunnen verhelpen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je jouw gegevens hebt aangevuld? Ik help je graag verder. 

Reputatie 7
Badge +24

Wifiversterkers haalt natuurlijk niets uit als de upload bekabeld al slecht is... 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u al een andere kabel geprobeerd? 

Alles geprobeerd, maar het bleek aan een instabiele verbinding van KPN te liggen. Inmiddels is deze verbinding wel weer stabiel en heb ik mijn uploadsnelheid terug. Dank voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat je op dit moment geen problemen meer hebt met jouw verbinding. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!Â