Vraag

Geen verbinding bij nieuwe aansluiting

  • 1 December 2021
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

4 november kpn aangevraagd , 3 x  vrij moeten pakken voor de monteurs en tot op heden nog niks.

Bel ik met KPN zeggen ze dat ik het toch echt met KPN Netwerk moet regelen , en hoe kan het ook anders KPN Netwerk zegt gewoon ; Dat moet u met KPN regelen.

Chat openen om vraag te stellen is onmogelijk , telefonisch wijzen ze alleen naar elkaar.

10 jaar lang tevreden klant geweest toen ik nog bij mijn vader inwoonde, alleen nooit geweten dat het onmogelijk is om KPN aangesloten te krijgen als nieuwe klant, ook zo makkelijk dat KPN Netwerk het ene draadje doet en er dan weer een andere van KPN moet komen voor het andere draadje. En ergste is misschien nog wel dat men abonnement al gewoon is ingegaan dus al betaal , 3 dagen vrij moeten vragen dus inmiddels kost het me al ruim €500 om van het kastje (wat er nog niet is) naar de muur gestuurd te worden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @ChunkyMonkey en welkom op ons forum!

Oei dat is inderdaad geen wenselijke situatie! Zoals ik begrijp uit jouw verhaal moet KPNnetwerk eerst nog het 1 en ander afronden voordat wij als provider kunnen beginnen met diensten te leveren. Ik wil graag eens voor je kijken hoe het nu zit. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb?
Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan? :mag:

Bedankt voor de reactie maar is niet meer nodig , 2 x krijg ik sms van tevoren dar monteur onderweg is en de 3e x sturen ze niks, zouden dinsdag tussen 08.00 en 10.00 komen, was er pas om 08.35 maar was hij al geweest.Dus gebeld en zou het weer minstens 7 dagen duren voor er iemand kon komt , dus heb alles maar geannuleerd en ga wel naar andere provider, jammer van de Tablet die we zouden krijgen maar dat overleeft men dochter ook wel weer 🙃

En dan blijkt dus dat tot 2 x toe de annulering niet is doorgegeven waardoor ik 1 december gewoon een factuur binnen kreeg voor diensten die nooit aangesloten zijn, en als ik hem niet betaal komen er gewoon herinneringen en vervolg stappen. Zal KPN niet slecht praten aangezien ik ruim 10 jaar tevreden klant geweest ben , maar dit gaat nergens over dus zo zie je maar zelfs de beste heb je soms gezeik mee

Reputatie 6
Badge +10

Jammer om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Waar gewerkt wordt vallen spaanders, maar dat neemt niet weg dat het zuur is als het zo gaat :disappointed:  Mocht je alsnog ergens hulp mee nodig hebben dan verneem ik dit uiteraard graag van je!