Beantwoord

Geen verbinding DSL op ExperiaBox v10

  • 11 March 2022
  • 4 reacties
  • 452 keer bekeken

Goedendag,

Wij hebben sinds de ochtend van 11 maart geen internet. Op de verbonden  devices komt dat de physical link down is. Als Ik naar de status kijk zie bij DSL link 1 en 2 "no link" staan. Het L1 lampje Brandt wel.

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 March 2022, 19:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Yotabyte ,

0800-0402 bellen gaat het snelste.Maar je kan het modem resetten met een paperclip of deze tool volgen.

@Yotabyte . Heb je alle kabeltjes even gecontroleerd? Heb je ook het modem even herstart?

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

Mocht dit niet de oplossing zijn, kun je het beste bellen met 0800 0402.  Het forum is niet ideaal voor dit soort issues.

Mocht je toch hulp via forum willen, laat het weten. Houdt dan wel rekening met langere reactietijden. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Yotabyte! Ik zie nog geen reactie van je. Heb je de storing op kunnen lossen met de hulp van de reacties in dit topic?

Hai, alles is opgelost one modem was kapot. Ik heb gebeld en het ingeruild.