Beantwoord

Geen verbinding meer

  • 31 July 2020
  • 2 reacties
  • 10 keer bekeken

Wij hebben sinds vandaag de melding dat de breedband connectie niet juist is geconfigureerd. Wij hebben geen tv of internet meer. Op de experia box v10 branden de services en de internet lampjes rood en de wireless en power lampjes groen

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 August 2020, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Martijnlucas . Wat een ellende. 

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

(de snelste manier om geholpen te worden bij acute problemen is bellen met 0800 0402 - gratis )

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.