Beantwoord

Geen verbinding met internet

  • 21 August 2020
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

De verbinding met internet is weggevallen. Op het NT modem Brandt ook het lampje glas niet. Maar via de mijn KPN app wordt er gezegd dat alles in orde is en het in mijn huis niet goed is? Na dagen van disconnects Als ik aan het gamen ben nu dit..…

Op storingen wordt er aangegeven dat we geen problemen zij maar ik heb geen verbinding met het glas netwerk..... Heb wel een sms gehad dat er een storing was maar dat die ook weer opgelost isaar na 5 minuten viel het internet weer weg. Op de experiabox is het lampje internet rood.…

Ben nu eens een keer eerlijk en geef toe dat er bij jullie zelf een probleem zit, niet steeds de mensen de problemen in de schoenen schuiven.

icon

Beste antwoord door Bontje 21 August 2020, 12:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Bontje,

Het lijkt wat er geen signaal meer zit op je aansluiting. Vul even je forumprofiel in met je gegevens en geef even een seintje als je dit gedaan hebt. Dan kijken KPN moderators graag even met je mee.

Hallo Chris,

 

Heb contact gehad via de chat. Wordt een monteur aangestuurd voor een nieuwe NT modem.

Is dus geregeld, toch bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +16

Goed om te horen! Hopelijk is het snel opgelost. Fijn weekend alvast.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Bontje, top dat er al een monteur ingepland is! Mocht je na het monteursbezoek nog vragen hebben, laat het hier gerust weten. 🙂 Hopelijk kun je snel weer ongestoord gamen. 

Reageer