Vraag

geen werkende wifi

  • 13 June 2021
  • 12 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik krijg mijn wifi niet meer werkend. Ik heb nu sinds dinsdag 8 juni internet maar sinds een paar dagen werkt het opeens niet meer. Ik blijf maar databundels kopen omdat ik wel internet nodig heb. 
Het wifi/internet lampje op het modem knippert heel snel. Op het kastje aan de muur branden twee lampjes.

Graag wordt dit zsm opgelost, want ik heb internet nodig voor mijn werk. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Werkt bekabeld internet ook niet? Heeft u tv van KPN? Werkt dat ook niet?

Reputatie 7
Badge +15

@zoeschweers Welkom op het forum. 

Super vervelend dat je geen internet hebt in deze tijd van thuiswerken. Ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met mijn collega’s en dat er een monteur ingepland is. 

Klopt dat? 

Vanochtend contact gehad met jullie klantenservice i.v.m. plotseling niet werkende WIFI. Er blijkt door KPN een storing te zijn veroorzaakt (meerdere IP adressen ??) door waarvoor er een monteur moet langskomen. Al mijn apparatuur werkt draadloos dus ik heb WIFI hard nodig. Kan de monteur met spoed worden ingepland !

Badge +19

Een bijzonder verhaal van de klantenservice.  Werkt de bekabelde pc of laptop wel?

Hallo @Bjorn058 , als je geen wifi hebt hebt je ook geen internet, tv en telefoon, dua dat alléén wifi uitgevallen is, is zo goed als ondenkbaar.

Als tussenoplossing kun je je mobiel inzetten als mobiele hotspot.

Succes.

Ja indien ik de laptop met de kabel aansluit op de router heb ik internet. De Tv werkt ook naar behoren het is dus echt een WIFI issue. 

 

Beste JanD, alles werkt naar behoren BEHALVE wifi (Iphone, Ipad en Laptop) zo denkbaar kan het zijn tegenwoordig.

 

Hallo @Bjorn058 welk merk en type modem heb je? Heb je een glas- of een koperverbinding?

Indien glas, heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de modem een fabrieks-reset gegeven?

 

 

Hi JanD, Experiabox 12, glasvezel. Ja zowel een reset door KPN zelf als door mij. Alle stroom er 5 min vanaf, geen resultaat. Ook een reset geen resultaat.

Badge +19

Heb je dit soort dingen in huis?

 

Het probleem is opgelost. Na een update van de experiabox 12 vandaag dienden de WiFi points 2x ook ge-update worden. Dit is met behulp van KON vanavond gelukt. Dank voor de support 

Goed om te lezen dat alles nu goed werkt.