Beantwoord

Wifi netwerk niet zichtbaar

  • 13 December 2019
  • 8 reacties
  • 3467 keer bekeken

Sinds maandag avond plotseling geen WiFi meer. Kan hem niet kiezen op bv mijn iPad of telefoon. 

Heb elke dag al een aantal keer de stappen doorlopen van de site, herstellen resetten alles.

En de chat die is niet beschikbaar 😳 je begrijpt wel dat ik zo door mijn bundel ben... 

icon

Beste antwoord door Karin1988 16 December 2019, 19:57

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Karin en welkom op het forum! Wat gek dat je ineens helemaal geen wifi meer hebt. :confused:  Je kunt hem niet kiezen zeg je, staat hij dus helemaal niet in de lijst met beschikbare wifi netwerken of krijg je een foutmelding als je met je wifi probeert te verbinden? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je gegevens? Dan kan ik op onderzoek uit! 

Hoi Sanne,

Bedankt voor je reactie. Nee hij wordt niet aangeboden. De experiabox box gereset, herstel. Stroom eraf. Alles geprobeerd. Verschillende dagen ook. 

Kan op mijn telefoon heel de buurt kiezen mbt WiFi behalve die van ons. 

Reputatie 7
Badge +17

Helder! Ik wilde de verbinding doormeten, maar ik zie dat er voor morgen een monteur ingepland staat hiervoor. :slight_smile:  Ik verwacht dat hij hier de oplossing voor zal hebben, wil je morgen laten weten hoe het bezoek is gegaan? Ik hoor graag weer van je! 

Ja klopt. Dacht na een week doen we dat maar. Aangezien ik natuurlijk al snel door mijn bundel heen was werd het hier niet gezelliger 😜

hopelijk komt hij met een oplossing. Houd je op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +24

Kan op mijn telefoon heel de buurt kiezen mbt WiFi behalve die van ons. 

Misschien zoek je naar de verkeerde wifi naam in het lijstje? Heb je zelf ooit een naam ingesteld en is die misschien weer verloren gegaan? Waardoor nu de oude originele WiFi naam weer actief is...

Reputatie 7
Badge +9

Heb je al gekeken of het groene lampje op de Experiabox bij WIFI wel brand? 

Dank je voor alle reacties. Vandaag is de monteur geweest. Hij heeft het 3x uitgelegd maar snap er nog niet veel van. Maar het had te maken met een software update en het feit dat we alleen een experia WiFi versterker boven hadden. Dus nu heeft hij een 2e beneden aangesloten en hij doet het weer. 

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat de monteur het opgelost heeft! :slight_smile:  Er is inderdaad onlangs een update voor de Experia WiFi geweest (hier kun je meer over lezen op het Experia WiFi update topic). Wellicht heb je hierdoor beneden geen WiFi bereik gehad, wat door een tweede versterker opgelost lijkt te zijn. Bedankt voor de terugkoppeling! 

Reageer