Beantwoord

Geen wifi Experia Box V9

  • 19 November 2020
  • 2 reacties
  • 698 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Sinds 3 weken heb ik geen wifi in huis. Internet via kabel doet het opzicht wel maar de wifi op geen enkele apparaat niet. De lampje van wifi knippert continue. 

Ik heb ook al van alles geprobeerd om dit

op te lossen maar zonder resultaat. 

 

De test gaf ook aan dat er alleen 1 mb/s donwload is. 

 

Wat raden jullie me aan om nog te doen? 

 

mvg,

 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door fame29 19 November 2020, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @elena218, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Reset je KPN Box (modem)

Wanneer je bij je modem een reset uitvoert, dan worden alle instellingen van het modem terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Dat betekent dat al je persoonlijke wijzigingen in het modem verwijderd worden. Ook moeten je aangeloten producten (zoals een smart thermostaat) mogelijk opnieuw aansluiten.

Tip: lees eerst deze beschrijving goed door (of maak er een foto van). Bij het resetten van je modem valt ook je internetverbinding weg. Het resetten van je modem kan op twee manieren:

 

Gebruik de Servicetool Fabrieksinstellingen

Je kunt je KPN modem het makkelijkst resetten via de Servicetool Herstellen Fabrieksinstellingen Experia Box Modem. Dit werkt alleen als je thuis bent.

Laat u me nog even weten of dit effect heeft gehad?

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @elena218, nog van harte welkom hier op ons forum!

Wat gek en lastig dat de WiFi verbinding van je Experia Box het helemaal niet doet sinds een paar weken. Ik hoop dat je er uit gekomen bent met de tips van Fame hierboven. Resetten van je modem helpt vaak heel goed bij dit soort problemen. Als je er nog niet uit bent of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten.