Beantwoord

Geen wifi meer V9 experiabox

  • 19 February 2020
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Had vooraf werkend WiFi. Heb net gepoogd om mijn 2 draadloze WiFi versterkers van KPN aan te sluiten. Installatie App gebruikt. Zou fluitje van een cent zijn. Niet gelukt aangezien 2e wifi versterker niet gevonden kan worden. Stond er naast!! Alles was correct aangesloten. Nu blijk ik geheel GEEN WiFi meer te hebben in huis. Mijn netwerk is geheel verdwenen. Heb router opnieuw opgestart en stroom er af gehad. Versterkers verwijderd. Geen resultaat. Met App wifi analyzer is het netwerk ook niet te zien. Hoe is dit op te lossen? Of is Wifi in mijn Experiabox 9 kapot? 

icon

Beste antwoord door Nick83 19 February 2020, 22:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Zodra je de versterkers aansluit op de Experiabox V9 word de WiFi van de Experiabox uitgezet. Dit hoort zo.

De draadloze versterkers sluit je beide bekabeld aan op de Experiabox.

Vervolgens wacht je tot ze beide groen worden. Dit kan een kwartier duren. Lukt dat tot zover?

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Marco40, welkom! Wat een gedoe, zeg.. Ben je er nog uitgekomen? Evt. met de tips van Nick? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â