Vraag

Geen WiFi verbinding na terugkomst vakantie

  • 7 September 2019
  • 7 reacties
  • 948 keer bekeken

Ik heb ook problemen met het internet op mijn laptop, maar alleen thuis....Ik ben net van vakantie terug, het wifi adres wat ik daar gebruikte herkende de laptop van een jaar geleden, toen ik daar ook was. Eenmaal thuis, niks, nakkes, nada. De ingevoerde beveiligingscode is gewoon 100 % juist, maar de laptop blijft maar aangeven, dat het wachtwoord onjuist is en weigert te verbinden. Wifi op de gsm werkt normaal en de smart tv ook.

*afgesplitsten eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

ik zou kiezen voor: vergeet dit netwerk, dan opnieuw dat netwerk kiezen en wachtwoord invoeren, wellicht dat het dan is opgelost
Helaas, dat had ik zelf ook al bedacht en geprobeerd.
Hoi @Karin3359 . Wat vervelend en hinderlijk!
Dus de televisie heeft nog wel een wifi verbinding met het modem? Is het wachtwoord overgenomen vanaf de experiabox? Of heb je die zelf ooit aangepast?
Ik wil je niet van de regen in de drup brengen maar je kunt, door de experiabox even bedraad met de laptop te verbinden, de servicetools gebruiken om je wifi gegevens aan te passen. https://www.kpn.com/service/servicetools.htm
Zo weet je 100% zeker dat je het juiste wachtwoord hebt.
Hoi Maboto en Erwin,

Ik ben eruit! De laptop wilde niet het wifi wachtwoord hebben, maar het wachtwoord van de experia box...Dit wachtwoord gebruik ik nooit erbij, maar het werkte wel! Heel vreemd voor mijn gevoel, maar mijn probleem is opgelost.
Blij om dat te lezen, Karin! Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je ons te vinden!
Reputatie 7
Badge +24
Bijzonder. Je zou bijna denken dat er een virus op die laptop staat wat de verbinding tegenhoud en graag het wachtwoord van de Experiabox wil hebben om daarop allerlei poorten open te zetten ofzo...
Als het een v10a betreft zou het kun je relatief eenvoudig de gegevens door elkaar halen. Beide staan namelijk onderop het modem.
Wat staat er bij de gegevens die je nu hebt ingevoerd, @Karin3359 ? (uiteraard niet de codes zelf, maar wat staat er voor de dubbele punt)