Inderdaad er ligt een glasvezelkabel in de kruipruimte maar deze haalt het aansluitpunt niet! Een paar jaar geleden ook geprobeerd om glasvezel via KPN te krijgen, maar dat is toen op een fiasco uitgelopen en dat dreigt nu weer te gebeuren helaas!
Destijds kwam de kpn monteur om de zaak binnen in orde te maken maar die kon onverrichter zaken omkeren omdat er geen “kastje” was gemonteerd.
Om dit niet nogmaals mee te maken en omdat ik graag glasvezel wil ben ik 2 weken geleden naar een kpn winkel gegaan met de vraag of ik glasvezel kon krijgen, en ja dat kon! Ook na uitleg van het bovenstaande verhaal! “We zetten op de bon dat er een extra monteur nodig is ivm nieuwe aansluiting” was de uitleg!
Tot op heden niks gehoord over een afspraak met een monteur voor de kabelaansluiting! En over ruim 2 weken komt de monteur voor de binnenaansluiting al! Dus vrees ik het ergste.
Contact opgenomen met kpnnetwerkNL en die wisten nergens van! Hun uitleg “glasvezel is in 2008 al afgemonteerd, indien nodig moet provider een storingsticket aanmaken, niet ideaal maar dat doen ze pas als ze zijn langsgeweest we kunnen daar niks aan veranderen”!!!!!!!
Vandaag maar weer naar kpn winkel geweest daar was het advies: neem contact op met je huidige provider om je abo nog te verlengen tot de glasvezel werkt! (heb immers gebruik gemaakt van de opzegservice van kpn)
Weer typisch een verhaal van het kastje naar de muur!!
Dit alles komt niet professioneel over moet ik zeggen en ik overweeg dan ook maar weer om bij mijn huidige provider te blijven!
Het is niet dat ik geen geduld heb maar ik wilde gewoon problemen voorkomen!
Jammer KPN kan dit niet worden opgelost!!
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beste antwoord door Ward_
Bekijk origineel