Beantwoord

Gegevens kloppen niet na overgang van Telfort naar KPN

  • 8 March 2021
  • 2 reacties
  • 13 keer bekeken

Door de samenvoeging van Telfort en KPN zijn mij gegevens fout opgenomen, ik zie een mobiel telefoonnummer dat ik niet ken, hoe kan ik dat wijzigen

 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 8 March 2021, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Albert17550, vreemd dat dit niet goed is gegaan, alles zou automatisch 1 op 1 overgenomen moeten worden :thinking:

Waar zie je dat nummer exact staan?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik even met je meekijken! 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog geen reactie van je gezien @Albert17550, kan ik nog iets voor je betekenen?