Beantwoord

Genexis Gigabit defect

  • 25 March 2021
  • 5 reacties
  • 475 keer bekeken

Beste medewerker, ik ervaar een storing m.b.t. tv- en WiFi gebruik. Ik zie bij mijn Genexis Gigabit adapter dat de onderste 5 lampjes het niet meer doen.

icon

Beste antwoord door Luisman L 25 March 2021, 12:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo  @Luisman L ,

De bovenste 3 lampjes zijn toch wel groen ?

Dan heeft het niets te maken met WiFi. De oorzaak van de WiFi storing moet ergens anders gezocht worden, maar het ontbreekt aan informatie.

Groet Bart

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Luisman L! Erg vervelend dat je een storing ervaart! Wat is er precies aan de hand: heb je nu helemaal geen diensten meer of werkt de Wifi verbinding nu niet goed? Heb je zelf al stappen ondernomen om deze storing te verhelpen? Ik hoor graag van je: alle relevante informatie is welkom! :slight_smile:
Je kunt eventueel ook met ons bellen of, via mobiel internet, met ons chatten: dan heb je sneller en directer contact! Wellicht fijner in het geval van een storing:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Beste Bart, bedankt voor uw reactie. Ik ben er, o.a. na overleg met een medewerker van KPN, achter gekomen waar het probleem aan lag. Het Genexis kastje bleek niet defect te zijn. De onderste 5 lampjes hoeven niet te branden. De bovenste drie wel en dat deden ze ook. Het probleem lag elders, het bleek toch een WiFi probleem te zijn.

Hallo @Bart_2020 en @Shyrin_ , bedankt voor jullie reacties. 
 

Zoals jullie kunnen lezen in mijn voorgaande reactie is het probleem verholpen 😊.

 

Met vriendelijke groet,

Luisman, L.

Reputatie 7
Badge +16

Oh, super! Fijn dat het opgelost en helder is! :smile: