Beste medewerker, ik ervaar een storing m.b.t. tv- en WiFi gebruik. Ik zie bij mijn Genexis Gigabit adapter dat de onderste 5 lampjes het niet meer doen.
Beste antwoord door Luisman L
Bekijk origineelBeste medewerker, ik ervaar een storing m.b.t. tv- en WiFi gebruik. Ik zie bij mijn Genexis Gigabit adapter dat de onderste 5 lampjes het niet meer doen.
Beste antwoord door Luisman L
Bekijk origineelHallo Â
De bovenste 3 lampjes zijn toch wel groen ?
Dan heeft het niets te maken met WiFi. De oorzaak van de WiFi storing moet ergens anders gezocht worden, maar het ontbreekt aan informatie.
Groet Bart
Â
Hi
Je kunt eventueel ook met ons bellen of, via mobiel internet, met ons chatten: dan heb je sneller en directer contact! Wellicht fijner in het geval van een storing:
Beste Bart, bedankt voor uw reactie. Ik ben er, o.a. na overleg met een medewerker van KPN, achter gekomen waar het probleem aan lag. Het Genexis kastje bleek niet defect te zijn. De onderste 5 lampjes hoeven niet te branden. De bovenste drie wel en dat deden ze ook. Het probleem lag elders, het bleek toch een WiFi probleem te zijn.
Hallo
Â
Zoals jullie kunnen lezen in mijn voorgaande reactie is het probleem verholpen 😊.
Â
Met vriendelijke groet,
Luisman, L.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.