Beantwoord

Genisis adapter en rode kabel missen

  • 28 May 2020
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Hallo,

gisteren is mijn abonnement ingegaan en wilde gaan aansluiten. Maar in mijn nieuwe huurhuis mist de adapter en de rode kabel van de Genisis. Hoe kom ik hier zo snel mogelijk aan? 

Er woont een monteur bij mij om de hoek ;) maar wil hem zelf niet lastig vallen :)

 

Groetjes Charlotte

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 May 2020, 14:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De monteur neemt die mee bij installatie.

En wanneer kan deze komen? 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Charlotte, welkom op het forum! De rode kabel hoort in je installatiepakket te zitten. Wat betreft de adapter, wat bedoel je daar precies mee? Een stroomadapter? Of bedoel je de NT, die op de Genexis aangesloten moet worden? Als het om een stroomadapter gaat, die hoort inderdaad aanwezig te zijn in huis, zonder werkt het glasvezelpunt immers niet. Als het om de NT gaat, als die niet in je installatiepakket zit, dan zal hier een monteur voor moeten komen. Die kun je inplannen via de bestelstatus omgeving. Mocht het op die manier niet lukken, laat het even weten en vul je forumprofiel in. Dan kijken we er even naar.

Hallo Erik,

het gaat om de adapter van de glasvezel. Ik heb kon hiervoor gebeld en er komt vrijdag een monteur na eerst de verkeerde adapter opgestuurd te hebben gekregen 

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor je reactie, Lotvis. Goed om te horen dan dat er inmiddels een monteur gepland is. Dan ga ik ervan uit dat het na het bezoek vrijdag ook weer in orde zal zijn :)