Beantwoord

glasvezel

  • 26 January 2019
  • 3 reacties
  • 199 keer bekeken

ik woon in rijswijk gld nu gaan ze glasvezel aanleggen en moet ik 250 euro aansluitkosten betalen maar als ik binnen paar maanden nieuw abonnement neem is het gratis maar ik heb vorig jaar nieuw abonnement afgesloten hoe gaat dat dan gr jan
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2019, 22:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jan, welkom hier. Aan wie zou je die € 250.- moeten betalen? Dit bedrag herken ik namelijk niet. Als je via ons een abonnement via glasvezel hebt afgesloten worden er nooit kosten in rekening gebracht.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je.
Klopt voor de uitrol in buiten gebied wordt soms een bijdrage in de aanleg kosten gevraagd.
Rijswijk (gld) valt begrijp ik onder de actie in dit gebied
https://www.glasvezelbuitenaf.nl/deelgebied/achterhoekzuid/aanbod/

Hier worden zefs hogere bedragen genoemd als ik de info goed lees doet KPN hier niet als aanbieder mee.
Reputatie 7
Badge +24
Dit zijn inderdaad andere initiatieven waar wij niet aan meedoen, Caiway en Solcon regelen dit zelf via een netwerk buiten Reggefiber om.