Dag,
Inmiddels ligt de glasvezelkabel al even bij ons voor het huis. Het is nu wachten op de daadwerkelijke doorvoer en aansluiting in huis.
Als ik de postcodecheck op de website doe, krijg ik te zien dat we zijn bij “Je krijgt glasvezel. We komen kijken hoe we jouw woning kunnen aansluiten.”
Volgens mij zijn we al twee stappen verder aangezien ik de oranje kabel voor mijn huis heb en mijn hele straatje geruïneerd is door de grafwerkzaamheden.
Zojuist voor de zoveelste keer geprobeerd om telefonisch in contact te treden via telefoonnummer: 0880 -063744. Elke keer kom ik in een soort loop terecht en wordt de verbinding verbroken, geen steek verder dus.
Vorig jaar is er al iemand in ons huis geweest om te kijken waar de aansluiting moet komen, maar het schiet maar niet op.
Wifi van KPN is belabberd, onstabiel en zeer traag en wij zitten met smart op glasvezel te wachten.
Kan iemand ns alsjeblieft vertellen wanneer het nu echt komt?!
In 2023 werd namelijk gesproken over 2024 en nu we in 2024 zitten, hebben ze het over 2025.
Uitermate gefrustreerd en wil nu weten hoe ik z.s.m. gewoon stabiel internet in huis kan krijgen, maakt me niet meer uit of het nou KPN is of niet.
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel