We zijn in de glasvezelaanleg chaos beland. Vanuit Volker Wessel (onderaannemer KPN Netwerk) wordt er gebeldĀ of 25 mei uitkomt om de glasvezel naar binnen te brengen. Helaas kunnen we die dag niet en we maken een afspraak voor 26 mei. Deze zal de volgende dag telefonisch bevestigd worden. Helaas geen bevestiging. Navraag bij Kpn netwerk (Volkers Wessel) levert op dat dat niet gelukt is en dat zij de onderaannemer gaan bellen om te kijken of er een afspraak mogelijk is. We bellen u terug in de middag. Ja en helaas dat gebeurt niet. Vanuit KPN netwerk komt er een mail binnen dat de glasvezel is aangesloten. Hmm vreemd hoor, de kabel ligt echt nog in de tuin. We krijgen wel een kastje en herinneringen dat we wel moet aansluiten?!?!?!?. Navraag bij KPN (provider) geeft als antwoord nee u moet Kpn netwerk benaderen. Een bericht naar KPN netwerk geeft opĀ 1 juni via de mail als reactie āWij hebben een werkbon dat de glasvezel is aangelegd en als u glasvezel wil dan moet u de provider benaderenāĀ
Blijkbaar kan een onderaannemer van Volker Wessel een werkbon insturen zonder dat het werk daadwerkelijk is uitgevoerd en moet ik als klant intermediair zijn tussen de drie partijen Ā volgens mij heb ik aan KPN gevraagd om een glasvezel internetverbinding en wil ik graag dat KPN dit regelt en dat zij mij ontzorgen hierin Ā
kortom KPN ik kan als particuliere klant niet jullie onderaannemers Volker Wessel en zijn onderaannemers aansturen Ā
Mochten jullie het niet op kunnen lossen ook goed laat het dan hierĀ weten dan gaan we op zoek naar een andere providerĀ
Ben benieuwd of een bericht hier nog iets kan doen Ā
Frans
Ā