Beantwoord

Glasvezel aansluiting

  • 14 March 2019
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik overweeg over te stappen op glasvezel, maar de glasvezelkabel is bij mij nog niet aangesloten in de meterkast. Bij wie moet ik zijn omdat te regenlen? Regelt KPN dit ? En zijn er ook kosten aan verbonden.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 March 2019, 12:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik overweeg over te stappen op glasvezel, maar de glasvezelkabel is bij mij nog niet aangesloten in de meterkast. Bij wie moet ik zijn omdat te regenlen? Regelt KPN dit ? En zijn er ook kosten aan verbonden.
Hallo @DinYde ,
Als volgens de postcodecontrole bij KPN glasvezel mogelijk is, heb je gewoon je maandelijkse abo kosten, alleen moet een monteur wel alles werkend installeren, de benodigde modem e.d krijg je in bruikleen.
Reputatie 7
Badge +21
Dit kan je op Fourstack KPN zelf bekijken. Vul je postcode/huisnummer in en op het volgende overzicht zie je in de middelste kolom wat de mogelijkheden bij Fiber / FttH zijn.
Installeren ze ook het aansluitpunt in de woning? Of alleen de KPN modem?
Reputatie 7
Als Fourstack aangeeft dat ftth op jouw adres mogelijk is, dan hoef je je verder nergens zorgen om te maken.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi DinYde, welkom op het forum! Leuk dat je overweegt een glasvezelabonnement bij ons aan te vragen. Zoals de anderen al aangeven, controleer op Fourstack of daasr wordt aangegeven dat FttH bij jouw mogelijk is. Als dat zo is kun je via de website een pakket naar keuze bestellen. Wij regelen dan de rest. Er komt dan een monteur de glasvezelkabel in je meterkast aansluiten. Je krijgt van ons dan verder een installatiepakket met Experia Box en alle verdere benodigde apparatuur en toebehoren. In de meeste gevallen kun je dat zelf installeren, maar er kan daarvoor ook een monteur komen. Afspraak daarvoor kun je dan maken nadat je besteld hebt.