Vraag

glasvezel doortrekken van deur naar meterkast

  • 22 February 2021
  • 3 reacties
  • 630 keer bekeken

Geachte Kpn,

 

Ik kan maar niet een klantenservice nummer vinden om telefonisch contact te hebben! Daarom maar via deze weg.

Ik vroeg me af of er (extra) kosten zijn voor het doortrekken van de glasvezelkabel naar de meterkast. Ik wil graag een abbonement bij kpn maar ik kan deze kabel niet zelf aanleggen.

Hoor graag wat er mogelijk is.

 

vr groet,

 

M


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Als de glasvezel nog niet binnen is aangesloten dan is het normaal gesproken zonder kosten naar binnen aansluiten als je een abonnement bij KPN afsluit.

Verplaatsen binnehuis zijn wel kosten aan verbonden als je een andere plaats wenst als waar die is geplaatst.

dank je voor uw reactie Doornekamp. Het gekke is dat ik op de website zelf totaal geen mogelijkheid vind om contact te krijgen met de klantenservice. chatten/bellen/emailen….Hoop op een reactie van KPN

Als ik namelijk via de website bestel dan wordt er vanuit gegaan dat je het makkelijk zelf aansluit via de meterkast….

Reputatie 7
Badge +24

Hi Mick, welkom hier. 

Ik haak ook even snel in. Is jouw wijk wel aangesloten op glasvezel en de glasvezelkabel dus aangelegd tot aan je voordeur/tegen je huis? Of wil je op eigen initiatief glasvezel laten aanleggen vanaf een centrale? 

Als je hier een check doet op je postcode en huisnummer, zie je dat er glasvezel beschikbaar is? Zo ja, dan kun je gewoon een bestelling plaatsen en daar een monteur inplannen.