Beantwoord

glasvezel in 7692pl

  • 24 May 2020
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 2

ik ga binnenkort verhuizen en zie dat ik  een snelheid kan krijgen van 19Mb .

nu is het in het naast liggend dorp alleen op het nieuwbouw plan wel mogelijk is 7691DP

mijn vraag is , gaat kpn zijn netwerk nog aanpassen voor meer snelheid of blijft dit in de toekomst ?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 31 May 2020, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi bamradio. 

Dit verschilt per adres. Bij nieuwbouw wordt sinds enkele jaren bijna altijd glasvezel aangelegd in nieuwe wijken, logisch omdat de weg dan al open ligt. Bij bestaande adressen kun je dit nakijken op de website Van Netwerk NL, zij zijn de beheerders van het netwerk. Eventueel kun je ook benaderen, zie hier alle contactmogelijkheden. 

Reputatie 7
Badge +24

Tja... verhuizen naar een huis met maar 19 mbit internet, dat is nu anno 2020 bijna hetzelfde als verhuizen naar een huis waar geen stromend water en riolering aanwezig is... 😉

De kans dat u over 5 jaar nog steeds op 19 mbit zit is behoorlijk serieus aanwezig. Is Ziggo niet aanwezig?

Reputatie 2

@Nick83 ja dat is er wel , maar daar vind ik het duur worden en wil dus een keer wat anders . De keuze is er wel op een kpn lijn maar de snelheid laat een beetje de wensen over .

Reputatie 7
Badge +24

Een beetje heel erg veel te wensen over. Ik weet niet wat u allemaal wilt? Tv kijken? Hoeveel ontvangers?