Beantwoord

Glasvezel in Amstelveen

  • 30 December 2019
  • 4 reacties
  • 332 keer bekeken

Badge

Folder ontvangen van E-Fiber, dit bedrijf gaat glasvezel aanleggen in Amstelveen. Je kunt je aanmelden via diverse providers, echter KPN staat hier niet bij. Wanneer kan ik gebruik gaan maken van het glasvezelnet via KPN? 

icon

Beste antwoord door Joep1965 30 December 2019, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Kpn levert zelden of nooit op een netwerk van derden. De kans is dus klein dat het gaat gebeuren.

Hoi @sulauze .Welkom op het forum.

Fijn dat er glasvezel komt! KPN concentreert zich op de verdere uitbreiding van haar (eigen) netwerk. We zullen niet gaan leveren op andere netwerken. Of dat in de toekomst verandert kan ik onmogelijk voorspellen.

Badge

Hoi @sulauze .Welkom op het forum.

Fijn dat er glasvezel komt! KPN concentreert zich op de verdere uitbreiding van haar (eigen) netwerk. We zullen niet gaan leveren op andere netwerken. Of dat in de toekomst verandert kan ik onmogelijk voorspellen.

“KPN concentreert zich”

Wat wil dit zeggen? Hoelang blijft KPN zich concentreren? Moet ik mij concentreren op een provider die wel glasvezel aanbiedt?

Kortom: Wanneer KPN-glasvezel in Amstelveen.?

Ik heb geen inzage in die planning, @sulauze .  Het beste advies dat ik je kan geven is om je aan te melden via deze website:  https://www.kpnnetwerk.nl/

Hier kun je opvragen wat de status is van jouw postcode gebied.  Als het er op lijkt dat wij de komende tijd in jouw regio geen plannen hebben en je wilt wel graag gebruik maken van glasvezel diensten., is het uiteraard verstandig om bij een andere provider aan te kloppen.