Beantwoord

Glasvezel is aangesloten, maar het werkt nog niet. Wanneer kan ons blok worden aangesloten?

  • 28 March 2024
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Ook hier glasvezelkastje binnen en buiten alles aangelegd, maar het kastje binnen geeft power (groen) en error (rood), nu was de monteur voor buiten hier pas en die zei dat er ergens een voeding was geraakt en daardoor het hele blok geen glasvezel heeft (96 aansluitingen) ze konden op dat moment nog niet vinden waar het precies zat, nu is mijn vraag: hoe lang zou dit kunnen gaan duren? iemand hier ervaring mee?

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door XS4-Arjan 28 March 2024, 10:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Gelukkig geen ervaring mee, maar ik heb al genoeg verhalen gelezen dat KPN niet echt veel haast heeft bij een storing of kabelbreuk.

Ik zou adviseren om met alle 96 adressen de helpdesk te bellen en “Storing” in te spreken. In een tijd waar huishoudens steeds afhankelijker zijn van internet (thuiswerken, smart-home, huiswerk/studie kinderen etc) vind ik de service van alle providers nog ver onder de maat.

Badge +19

We denken dat we afhankelijk zijn van internet. Het is niet leuk maar we gaan er niet dood van. Kpn en/of andere providers hebben er totaal geen baat bij om een storing langer te laten duren dan nodig. Helaas zijn er te weinig mensen die monteur willen worden en dat is een groot probleem. 

Reputatie 7
Badge +9

Niet met je eens @Joep1965 , internet is wel degelijk iets waar je afhankelijk kan zijn. We hebben geen tweede auto meer en als internet eruit ligt, moeten we allebei naar kantoor. Net als dat je afhankelijk bent van je auto, ben je ook afhankelijk van internet.

KPN heeft er inderdaad geen baat bij om een storing langer te laten duren, maar dat is zo lang als KPN nodig acht. Er wordt gewoon een risico afgewogen waarmee het beste verdienmodel kan worden gecreëerd. Een probleem gegarandeerd binnen 24 uur laten fixen past niet binnen het verdienmodel van KPN.

Reageer