Beantwoord

Glasvezel is nog niet bruikbaar bij mij in huis

  • 3 February 2022
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Goedemorgen!  Ik heb al enige maanden een glasvezelaansluiting in mijn meterkast geplaatst door monteur KPN maar na enkele afspraken die NIET nagekomen werden om het kastje door te meten volgens monteur en daardoor de meterkast weer leeg te halen heb ik nog steeds geen geactiveerde glasvezel aansluiting maar mede bewoners van het zelfde appartementen complex hebben dat wel  Hoe is dat mogelijk is mijn vraag?!!

icon

Beste antwoord door PietertjeBel 3 February 2022, 16:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @PietertjeBel , kun je eens een foto plaatsen van je huidige glasvezelaansluiting?

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik dat je op het verkeerde adres bent. KPN is de provider die diensten levert over het gebruik glasvezel. KPN Netwerk het bedrijf welke over de aanleg gaat. Hun zijn ook degene die iemand langs horen te sturen om de glasvezel door te meten. Contact kan via op verschillende manieren te vinden op hun contactpagina.

Hallo @PietertjeBel , je hebt mij een privébericht gestuurd, dat ik niet kan lezen en ik kan jou ook geen bericht terug sturen, waarschijnlijk heb je mij volgen niet aan staan.

 

Goedemorgen!  Ik heb al enige maanden een glasvezelaansluiting in mijn meterkast geplaatst door monteur KPN maar na enkele afspraken die NIET nagekomen werden om het kastje door te meten volgens monteur en daardoor de meterkast weer leeg te halen heb ik nog steeds geen geactiveerde glasvezel aansluiting maar mede bewoners van het zelfde appartementen complex hebben dat wel  Hoe is dat mogelijk is mijn vraag?!!

KPN heeft al gereageerd de bewuste aannemer gaat met mij een nieuwe afspraak maken bedankt voor het meedenken!