Vraag

Glasvezel kastje valt regelmatig uit

  • 5 April 2021
  • 1 reactie
  • 92 keer bekeken

Glasvezel kastje valt regelmatig uit, daardoor is de router helemaal uit. Gebeurt wel 7 keer per dag.

Na contact met KPN, zeggen ze dat de hoofdkast uitgebreid moet worden.

Dus geen oplossing voor mij.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@Kabowd Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je verbinding zo vaak wegvalt, dit is uiteraard ook niet de bedoeling. Ook vind ik de mededeling dat de hoofdkast uitgebreid moet worden te summier. 

Is er ook al eens gevraagd om je "glasvezelkastje" 2 minuten stroomloos te maken en hierna weer van stroom te voorzien, hiermee resetten we dit kastje. 

Ook wil ik graag de verbinding doormeten. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt?Â