Beantwoord

Glasvezel lampje brandt niet

  • 13 July 2019
  • 7 reacties
  • 1725 keer bekeken

Goeieavond,

Ik kon vanaf 11 jullie mijn kpn instaleren thuis aleen mijn glas lampje brand niet op het kastje van de glasvezel wat zou hievan het probleem kunnen zijn? En mij er bij kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 July 2019, 09:24

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@MikeRose

Ik heb een storing met mijn glasvezelkasje zie https://www.kpn.com/internet/glasvezel/lampjes-glasvezel.htm

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @MikeRose, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het lijkt er dan op alsof er nog een signaal binnenkomt op het glasvezelkastje.. Heeft bovenstaande link nog wat voor je kunnen betekenen?

Ik help je natuurlijk ook graag verder, maar heb hiervoor wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Wanneer dat gelukt is, geef even een seintje!
Ik heb mijn gegevens bijgewerk @Susan_
Reputatie 7
Badge +21
@MikeRose, dankjewel! Ik zie dat jouw abonnement pas op 24 juli ingaat, volgende week woensdag. Het klopt dus dat er nog geen signaal op jouw glasvezelkastje zit.

Ik zie trouwens geen monteurs-afspraak. Bij glasvezel is dat vaak wel nodig, om zeker te zijn dat het op de juiste manier aangesloten wordt. Kan je in jouw mail kijken of je hier een herinnering in hebt zitten? Anders kan je een afspraak maken via onze website.
Beste @Susan_ dat vind ik raar wand ik heb 11 juli staan dus dan klopt er iets niet?
Reputatie 7
Badge +21
Excuses, niet goed gekeken! 15 juli staat er bij jou.. Ik weet niet hoe ik bij 24 juli kwam.. Er is nu een monteur ingepland voor 18 juli omdat het aansluiten helaas toch niet lukt. Ik ga er vanuit dat het daarna in orde is!
Reputatie 7
Badge +21
@MikeRose, als ik nu even kijk zie ik dat de order nog steeds open staat en dat er nog geen monteur is geweest. Is hier bewust voor gekozen? Dat kan ik niet helemaal opmaken uit de notitie van mijn collega. Via de knop 'status bestelling pakket' op www.kpn.com/status kan je inloggen en alsnog een monteur aanvragen. Om in te loggen heb je jouw postcode, huis nummer en klantnummer nodig.

Reageer