Vraag

Glasvezel ligt in de staat maar ik kan niet worden aangesloten op het netwerk?

  • 23 March 2023
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik wil weleens weten waarom het zo lang moet duren om aangesloten te worden op glasvezel. Ze hebben een tijd geleden in onze straat glasvezel geplaatst, mensen zijn toen aan de deur geweest met de vraag of wij kostenloos aan wilden worden gesloten en daarop heb zoals bijna iedereen hier in de straat ja op geantwoord. Uiteindelijk zijn ze hier in onze straat begonnen om die oranje kabeltjes aan te sluiten bij de gevels maar tot mijn grote verbazing was dit bij mij en mijn buurman niet gedaan. Heb daarna gelijk contact opgezocht, via internet met mijn code nogmaals toestemming gegeven maar er werd niet mee gedaan. Nu heb ik de stap genomen om over te stappen naar kpn op aanraden van verschillende mensen omdat het zo goed zou zijn. Nu 3 maanden verder en verschillende telefoontjes verder ben ik nog steeds niet aangesloten en heb ik ook geen duidelijkheid wanneer dit gaat gebeuren. En dat is iets wat ik niet kan begrijpen, ze geven mij een datum wanneer het zou gebeuren maar zonder enige vorm van communicatie is die datum al ruim 2 maanden verlopen en heb ik nog steeds geen duidelijkheid. Op deze manier krijg ik een vreemd gevoel over kpn en denk ik dat het eigenlijk helemaal niet zo goed is. 
 

Ik wil duidelijkheid en ik denk dat dit niet zo moeilijk hoeft te zijn. En kan er geen duidelijkheid worden gegeven dan ga ik terug naar mijn oude provider.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Reemt, dat is een hele goede vraag. Wat ontzettend balen! Wat zegt de website van KPN Netwerk? Er lijkt nu even een storing, maar normaliter geeft deze aan hoe het op jouw adres nu ervoor staat. Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik ook even met je mee. 

Reputatie 5
Badge +6

Het is goed mogelijk dat een concurrent van KPN, deze glasvezel kabel heeft gelegd bijvr. Delta.