Beantwoord

glasvezel storing

  • 30 April 2020
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste KPN,
Internetaansluiting is nu actief,en de mentor is al geweest en hij zei:er is een storing in de glasvezelkabels zelf.
Dus ik kan niet genieten van. (herstel zo snel mogelijk)
Met vriendelijke groeten,
Hatim Shnini 
 

icon

Beste antwoord door Lisa 30 April 2020, 21:11

Bekijk origineel

4 reacties

Beste KPN,
Internetaansluiting is nu actief,en de mentor is al geweest en hij zei:er is een storing in de glasvezelkabels zelf.
Dus ik kan niet genieten van. (herstel zo snel mogelijk)
Met vriendelijke groeten,
Hatim Shnini 
 

Reputatie 7
Badge +17

@Hatim shnini Welkom hier op het KPN Forum! Vervelend dat er een storing is. Heeft de monteur aangegeven of het om een tijdelijke storing gaat of moeten wij een (andere) monteur voor je regelen? 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee!

Hoi Lissa

ja , de monteur heeft aangegeven, maar het is bijna weekend. 
En vandaag heb ik de apparatuur van KPN gekregen.

Mvg

Hatim

Reputatie 7
Badge +17

@Hatim shnini Bedankt voor je reactie. Ik zie de afspraak van deze monteur niet terug in het systeem. Het was waarschijnlijk een monteur KPNNetwerkNL die het glasvezelkastje heeft aangesloten, vandaar ook de foto die je stuurt, klopt dit? 
Ik zie namelijk dat je de installatie zelf zou doen. De wensdatum hiervan is pas op 5 juni. Dit staat ook op het contract. Op dit moment is er geen storing op de glasvezellijn bekend, er staat alleen nog geen signaal op de lijn. 

Reageer