Beantwoord

Glasvezel storing in Apeldoorn sinds dinsdag 9 april

  • 13 April 2024
  • 59 reacties
  • 1149 keer bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Reputatie 3
Badge

@Ik_Combineer ONT een keer uit en aangezet en het werkt nu! Nog niet helemaal stabiel, soms valt het even weg maar, dit geeft hoop! Ik hou je op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben op dit moment aan het wachten in een sushi restaurant 😍, ik zal dalijk als ik thuis kom even je lijn doormeten of die stabiel is vanuit onze kant. 

Reputatie 3
Badge

@Ik_Combineer inmiddels geen hickups meer gehad, KPN modem is er weer achter weg en de FRITZbox hangt er nu weer aan. Dit ivm alle wifi instellingen. Volgens mij kun je dan geen lijn meten, toch? Als ik het KPN modem weer even terug moet zetten dan laat maar weten, dan doe ik dat graag even.

 

Enne, eet smakelijk! :)

Reputatie 7
Badge +12

@huets Dat KPN geen ondersteuning bied betekend niet dat we het niet kunnen. Je hebt je ONT aangemeld op ons netwerk dus we kunnen communiceren met je SFP. 😉

 

Hier de gegevens van je eigen ONT op het moment van meten, -13,8dBm is echt grandioos en perfect binnen acceptabele waardes. De reparatie heeft KPNNetwerk zeer goed uitgevoerd.

 

Tx Output niveau: 5,828 dBm

Rx Ontvangen vermogen: -13,854 dBm

SFP Voedingsspanning: 3.32 VDC

SFP Temperatuur: 52 °C

 

Mijn systeem komt nog met een hele hoop andere waardes vanuit de kaarten in de POP maar die deel ik niet want weet niet of daar iets van vertrouwelijke informatie bij zit. Maar alles ziet er perfect uit. Ik verwacht dat je geen problemen meer ondervindt met je verbinding tenzij er een graafmachine in je tuin gaat wroeten. 

 

Als laatste wou ik nog even melden dat het uiteraard niet hoort dat het zo lang heeft geduurd, neem vooral contact op met KPN voor een vergoeding voor je storing of laat @Jan van KPN dat in orde maken. In ieder geval super fijn dat het is opgelost!

Reputatie 3
Badge

@Ik_Combineer super bedankt, voor al je hulp en meedenken. @Jan van KPN ook jij bedankt! Een tijdje terug heb ik al de link gekregen naar het formulier om de vergoeding aan te vragen, dat zal vast wel goedkomen. Fijn dat dit forum er was/is, het gaf in ieder geval wat houvast tijdens deze storing.

Ook de andere forum meelezers en reageerders, dank!

 

Reputatie 3
Badge

@Jan van KPN zou jij mij kunnen helpen met de vergoeding voor de storing? Dit kan ik helaas niet zelf doen omdat de bewuste pagina a) aangeeft dat er geen storing is geweest en b) als ik hem handmatig wil invoeren dan mag ik de einddatum niet kiezen. Hoor het graag, alvast dank weer.

Reputatie 7
Badge +12

@Jan van KPN zou jij mij kunnen helpen met de vergoeding voor de storing? Dit kan ik helaas niet zelf doen omdat de bewuste pagina a) aangeeft dat er geen storing is geweest en b) als ik hem handmatig wil invoeren dan mag ik de einddatum niet kiezen. Hoor het graag, alvast dank weer.

Goedemiddag @huets, fijn om te lezen dat deze storing dan eindelijk is opgelost. Helaas heeft het natuurlijk wel veel langer geduurd dan wenselijk. Een vergoeding voor deze storing kan ik je vanaf hier niet direct mee verder helpen maar ik kan je (uiteraard) wel op weg helpen. Mijn advies is om dit klachtenformulier in te vullen en dan zal een klachtenbehandelaar binnen 10 werkdagen contact met je opnemen om tot een oplossing te komen. Ik ga er vanuit dat het via die weg helemaal goed moet komen!

Reputatie 3
Badge

@Jan van KPN het is allemaal gelukt Jan, de storing stond in het systeem dus het was snel geregeld! Nogmaals dank! 

Reputatie 7
Badge +12

@Jan van KPN het is allemaal gelukt Jan, de storing stond in het systeem dus het was snel geregeld! Nogmaals dank! 

Graag gedaan en fijn om te horen dat het allemaal is gelukt @huets :)

Reageer