Beantwoord

Glasvezel. Wanneer word ik nu aangesloten?

  • 21 September 2022
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Hoi Edwin en Aar,

Hier precies hetzelfde verhaal…  KPN medewerkers weten niet waarom ik niet aangesloten kan worden op glasvezel… Er ligt gewoon een glasvezel aansluiting en de vorige bewoners gebruikten deze ook gewoon, maar volgens KPN is er extra onderzoek nodig…. Waarom en wanneer ik dan wel aangesloten kan worden kan men niet vertellen.

Medewerkers spreken elkaar tegen… vanmorgen zelfs telefoontje gehad dat er helemaal geen aansluiting zou zijn… waarop ze een kleine check doen en zien dat er toch al een glasvezelaansluiting ligt. 

Je komt geen stap verder… 

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 September 2022, 09:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb je gegevens er bij gezocht, @MRO1988 . Er is een lopend ticket. Als het goed is ben jij benaderd door onze backoffice en heb je ook een intern nummer gekregen.

Er is vertraging met de levering van de lijn. Dat proberen ze zo snel mogelijk op te lossen.

Beste @Erwin_ , ik ben niet benaderd door de backoffice, ik heb zelf meerdere malen contact gehad met de klantenservice… Geen één van deze medewerkers kan mij vertellen hoe lang het duurt, in eerste instantie gaf men steeds aan dat de aansluitdatum wel gehaald zal worden. We zijn nu al weer een dikke week verder en ik hoor of zie niks..

 

Hoi @MRO1988 . Op 21-9 heeft de backoffice proberen te bellen. Dat is niet gelukt. Er is wel een e-mail verstuurd naar m_______g@gmail.com  met daarin een contactnummer plus toegangscode.

Voor actuele informatie over jouw verbinding is dit het beste nummer om te bellen. 

@Erwin_ Deze heb ik dezelfde dag nog teruggebeld…. kwam met een warrig verhaal dat er helemaal geen glasvezel ligt op mijn adres. Na een kleine check (omdat ik zei dat er wel degelijk glasvezel in onze wijk ligt), gaf hij aan dat er inderdaad wel een glasvezelverbinding ligt, en dat hij ook niet weet waarom ik nog niet aangesloten kan worden… Ze zouden hier op terugkomen. …

Tot zover nog steeds geen reactie… 

Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, anders moet ik op zoek naar een andere partij.
 

Helaas is dit de meest directe lijn die je met ons kunt hebben over deze situatie. Zij zitten op de backoffice en zien als eerste of er schot in de zaak zit. 

Zou volgens jullie in augustus al aangesloten zijn maar werd gebeld of het het in  oktober mocht ik zeg okay maar dan wel zo z.s.m nog 7 dagen te gang en nog steeds niets glasvezel ligt al naar de woning.