Beantwoord

Glasvezel (was Telfort), experiabox V8 en VPN verbinding dramatisch traag

  • 27 October 2020
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Hoi,

 

Ik heb een prima wifi in huis, maar op het moment dat ik met de VPN op de zaak verbinding heb, werkt het amper nog. (speedtest)

Dit is zonder VPN:

 

Met VPN aan heb ik vaak 40 Mbps minder bij allebei :-( 

Mijn collega's hebben geen moeite met de VPN. Resetten van de Experiabox V8 helpt ook niet.

Iemand een idee?

 

Oh ja, deze problemen lijken pas vanaf de switch Telfort naar KPN. Kan het aan de hardware liggen?

 

DANK alvast en groetjes

Sabrina

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 November 2020, 19:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SabrinaHH, welkom op het forum!
Ik heb hier niet zo snel een verklaring voor. Inmiddels zijn we natuurlijk al even verder. Ervaar je dit probleem nog steeds? Heb je je experiabox onlangs ook al een volledige reset gegeven?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!