Vraag

Glasvezelaansluiting, activatie wordt steeds verplaatst

  • 15 February 2021
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Hallo,

M.b.t. de glasvezelaansluiting is dit mijn geschiedenis:

Mail dat de installateur op 28 januari zou komen. Mail dat ie op 25 januari zou komen. Telefoontje dat de monteur op 25 februari zou komen. 25 februari bleek toch 25 januari te zijn, maar we waren thuis. Monteur zegt dat als tweede lampje brandt (zou binnen enkele uren zo zijn), konden we de glasvezelkabel aansluiten op modem. Enkele dagen gewacht, geen tweede lampje. Gebeld. Zou binnen twee dagen toch echt gebeuren. Was niet zo. Beoordelingsformulier van de medewerker ingevuld: medewerker prima vriendelijk, maar heb nog geen glasvezel. Ben ik zelf door iemand van de KPN gebeld. De volgende dag, 2 februari, stond de monteur weer voor de deur om een ander kastje op te hangen. Nu zou het toch echt binnen een paar uur gebeuren, als het tweede lampje niet meer knipperde hebben we glasvezel. Weer afgewacht, toch maar gebeld. Volgens medewerker aan de telefoon stond de aansluiting gepland voor 5 februari. Maar niet dus. Toch maar weer gebeld. Deze medewerker kon lezen dat de aansluiting gepland stond op 12 februari. Dat is inmiddels ook voorbij en we hebben nog steeds geen glasvezel. Ik heb geen zin meer om te bellen, want die medewerker zal me alleen maar vertellen dat het dan gepland staat voor 19 februari en zo blijven we tot sint Juttemis bezig. Ik probeer het nog op deze manier in de hoop dat iemand bij de KPN antwoord gaat geven, die ook daadwerkelijk iets meer weet en wat kan doen. Zo niet, laat het dan maar. Het huidige internet werkt ook.

Met vriendelijke groet,

Philippien


Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Philippien ,
Welkom op het forum. Zou je je profiel aan kunnen vullen? Dan ga ik met je meekijken en probeer ik te ontdekken waar het probleem dan nu zit. Voor wat ik begrijp heb je wel een volledig glasvezelpunt en aansluitpakket maar staat er dus alleen geen signaal op het glasvezelkastje? 

Hoi Denise,

Contact! Wat fijn. Ik heb het profiel aangevuld. Kun je er zo wat mee?

We hebben  een glasvezelkastje in huis met 1 lichtje en 1 knipperend lichtje.

Groet,

Philippien

Reputatie 4
Badge +6

Ah ik zie dat je profiel ingevuld hebt, helemaal top :muscle_tone3: ! Heb je gegevens er bij gepakt en zie dat de order : '’ Opmerking bij de order:
17-01-2021: Order vertraagd vanwege natuur invloeden (zoals vorst).'’ 
Waarom dat er nou bij staat:zipper_mouth: .. want wat ik van je begrijp is alles in je huis al gereed voor gebruik > ‘als in aanwezig’. Wat ik hier persoonlijk aan kan doen is niet al te veel helaas. Wat ik WEL kan is een ticket aanmaken (wat ik direct ook maar gedaan heb ) zodat een andere afdeling het oppakt. Krijg dan meteen de volgende melding over de doorlooptijd van die afdeling: '’Het aanmaken van een ticket/update is gelukt. Het ticket wordt binnen 3 werkdagen opgepakt. Mocht het nodig zijn, dan wordt er telefonisch contact gezocht.'’

Beste Denise,

Hartelijk dank voor je antwoord en je inzet. Erg fijn.

Vraag ik me nog wel af wat ik moet doen als het niet over drie dagen wordt opgepikt door de andere afdeling, ik vind het namelijk echt heel moeilijk om iemand te spreken te krijgen bij de KPN.

Groet,

Philippien

Reputatie 4
Badge +6

Als je er niet uit komt kun je hier gerust weer een bericht plaatsen en ga ik verder waar ik gebleven was voor je :blush: . 
Laat je het dan even weten? :muscle_tone3: