Glasvezelaansluiting realiseren

  • 13 February 2020
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Ben al bezig vanaf 25 okt vorig jaar om een aansluiting te krijgen 12 jaar geleden toen de glasvezel werd gelegd was mijn vrouw niet thuis lag in ziekenhuis 1.5 jaar lang dat is de reden dat de kabel nog voor de deur ligt heb 12 november haalbaarheid test behaald mail bevestiging heb ik nog terug moeten mailen van kruipluik is toegankelijk netjes gedaan vervolgens 16 orders tot vandaag er in gezet verdwenen binnen vijf dagen in het systeem hoe mag Joost weten heb op een bepaald moment tenminste iemand aan de lijn gekregen die meneer heet gillian van de back office daarmee denk ik 7 keer op maandag avond order er geblazen zonder of vrijdag zelf de week heel de hij terug om te laten weten order status telkens order verdwenen 6 a 7 weken lang laatste keer als een verhuisbericht order er in laten zetten vervolgens had gillian zelfs al contact gelegd met de ICT afdeling in India om deze situatie voor te leggen waarom deze order niet door loopt vervolgens nu na drie weken wachten geen contact meer gehad weet niks vandaag maar weer contact gezocht weer een nieuwe order er in gezet maar de klanten service kan mij niet in contact brengen met meneer gillian van de back office weet eigenlijk na zeker 56 uur bellen met de klanten service en maar wachten 25 okt begonnen met bellen en is nu 13 feb ben er goed ziek van afspraken worden in mij ogen tot behaalde hoogtes na de bevoegdheden die behaalde personen hebben niet meer nagekomen kpn kom op pak het op aub 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie 1 hoofdletter. Verder ontbreken alle leestekens. Hoe krijgt u het voor elkaar.

Reputatie 7
Badge +24

Hi R, welkom hier. 

Ik zie 1 hoofdletter. Verder ontbreken alle leestekens. Hoe krijgt u het voor elkaar.

Ik moet eerlijk bekennen dat het mij ook veel moeite kost om te begrijpen wat hier staat. Ik begrijp in ieder geval dat jullie glasvezel willen laten aansluiten tot de woning. Daar help ik graag bij.

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken.