Beantwoord

Glasvezelaansluitpunt

  • 23 July 2020
  • 6 reacties
  • 4383 keer bekeken

Goedendag, 

Ik heb vandaag de box 12 modem ontvangen, echter die kan ik niet aansluiten op het glasvezelaansluitpunt. Het is een andere aansluiting dan de gewoonlijke utp internet kabel. 

 

 

Ik heb het idee dat er nog iets tussen dit punt en de box12 moet komen, klopt dit?

 

Mvg 

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 3 August 2020, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @ero85 dat klopt, hiervoor komt nog een KPN monteur langs, dat mag je zelf niet openmaken.

Er wordt nog een glasvezelmodem geplaatst, als het goed is heb/krijg je daar een afspraak voor.

 

Hier vandaan gaat dan een utp kabel naar de rode WAN poort op de KPN Box 12.

Ik heb nog geen afspraak, moet ik zelf hiervoor contact opnemen of gebeurt dat automatisch? 

Reputatie 7
Badge +21

@ero85 Als mede forumlid (en klant) heb ik daar geen zicht op. Staat er niets over in de bevestiging samen met een aansluitdatum? Modem ontvang je normaal enige dagen vóór die datum.

Vul je gegevens in op jouw forum profiel (daar alleen inzichtelijk voor jou en KPN) dan kijkt een KPN moderator met je mee.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @ero85, door drukte zijn we minder snel met reageren we willen, sorry daarvoor. Wat RBxx aangeeft klopt helemaal, de aansluiting moet nog afgemaakt worden door een monteur. Ik ben ook wel benieuwd of er geen installatiedatum in de bevestiging staat die je ontvangen hebt? Hoe staat het er nu voor? 

Als je vragen hebt of als je wilt dat ik het voor je nakijk, vul je dan je gegevens in je forumprofiel in? Ik zie ze nog niet staan. Geef maar een seintje wanneer je dat gedaan hebt, dan help ik je verder.

@ero85 Als mede forumlid (en klant) heb ik daar geen zicht op. Staat er niets over in de bevestiging samen met een aansluitdatum? Modem ontvang je normaal enige dagen vóór die datum.

Vul je gegevens in op jouw forum profiel (daar alleen inzichtelijk voor jou en KPN) dan kijkt een KPN moderator met je mee.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Alexa_  let op!

Er is nog een tweede topic van (zo te zien) dezelfde persoon (Ero85nl): glasvezel punt Daar lijkt meer informatie in het profiel te staan, voor zover ik mag :sunglasses: zien.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Alexa_  let op!

Er is nog een tweede topic van (zo te zien) dezelfde persoon (Ero85nl): glasvezel punt Daar lijkt meer informatie in het profiel te staan, voor zover ik mag :sunglasses: zien.

@RBxx Wat weer scherp van je, dankjewel voor het seintje :slight_smile:

@ero85 We hebben nog niet weer van je gehoord, ook niet in het andere topic als dat ook van jou is. Ik hoop dat het inmiddels is gelukt om de afspraak te maken. Zo niet, dan raad ik je aan om even te bellen met de klantenservice via 0800-0402. Dat is de snelste en makkelijkste manier om de afspraak te maken, dan is het zo geregeld.