Beantwoord

Glasvezelkabel gebroken

  • 2 July 2020
  • 7 reacties
  • 2540 keer bekeken

Door verbouwing en slopen van de vloer is de glasvezelkabel gebroken! Wat kan ik doen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 July 2020, 10:09

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ohnee! @KoosTak, Welkom op ons Forum! Wat goed dat je hier aan de bel trok en excuses voor onze late reactie. :zipper_mouth: Met een gebroken glasvezelkabel kun je geen gebruik maken van je diensten.
:drooling_face: Als de kabel stuk is, dan moet hier een monteur voor langskomen. Omdat mijn reactie vrij laat komt, ben ik benieuwd of dit inmiddels gerealiseerd is. Als er nog geen actie ondernomen is via een ander kanaal, dan wil ik je vragen om je gegevens in te vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Hopelijk kunnen wij het zelfstandig oplossen, zonder de tussenkomst van KPNNetwerkNL.:spy:

 

Monteur van kpn zaterdag op bezoek geweest. Dat was prettig. Digitenne als noodpakket. Kan ik maandagmiddag ophalen. Zal ook gebeld worden door Reggefieber (schrijf je dat zo?). Wel gedoe allemaal. Hopelijk snelle oplossing!

Reputatie 7
Badge +24

Door KPN Netwerk NL. Reggefiber bestaat niet meer.

Oh. Dat wist ik dus niet. Ik wacht t af. Me al te druk gemaakt over het stukgaan van de glasvezelkabel en het wat moeizame vervolg...dank voor reactie 

Reputatie 7
Badge +21

Fijn dat er al iemand langs geweest is en dat je vanaf vanmiddag weer in ieder geval wat diensten hebt via het noodpakket. Ik hoop dat het snel opgelost wordt door onze collega's! Maar mochten we hier nog iets voor jou in kunnen betekenen, vul dan even je profiel aan. 

Sinds maandag is mijn gebroken glasvezelkabel weer hersteld. In het weekend mocht ik op WiFi van de buren. Aangezien het signaal zwak was heb ik een versterker van mezelf daar neer gezet. Nu weer teruggehaald en er tussen gezet. Echter de WiFi van de buren blijf ik houden in ons eigen huis. Eigen WiFi lukt niet meer! Misschien weet iemand dit?

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @KoosTak. Wat goed om te lezen dat jouw glasvezelkabel weer is hersteld en wat fijn dat je gebruik hebt mogen maken van het wifi netwerk van de buren. Ik denk dat het resetten van de versterker al voldoende is om het probleem te verhelpen. Dit doe je door de resetknop op de achterkant in te drukken totdat je 3 rode en 1 blauw lampje ziet.Heb je dit al gedaan? Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer