Beantwoord

Glasvezelkastje aanwezig in nieuwbouwwoning, maar ik kan geen glasvezel aanvragen?

  • 14 December 2020
  • 31 reacties
  • 680 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

In ons nieuwe appartement is een glasvezelkastje aanwezig, maar ik kan bij KPN geen glasvezel aanvragen. Waar gaat het niet goed?

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 5 January 2021, 08:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen @Maja_ ,

Dat heb je heel netjes geregeld! Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Ik zal regelmatig checken of ik al mag bestellen ;-)

Hartstikke bedankt!

Groetjes, Paul

Reputatie 7
Badge +20

Dat vertrouwen heb ik ook wel, ging eerst allemaal een beetje moeizaam maar de aanhouder wint hoor :muscle_tone2::smiley:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hallow, goed nieuws, je zou moeten kunnen bestellen :smiley:

Laat je even weten of het ook écht goed gaat nu? Ik geloof het eigenlijk pas als ik dat van jouzelf gehoord heb :wink:

Reputatie 3
Badge

Hoi @Maja_ ,

Het klopt: ik heb zojuist glasvezel op mijn nieuwe adres besteld.

Grote klasse van jou, zonder jouw hulp was dit niet mogelijk geweest. Hartstikke bedankt!!!

Fijn dat ik bij de KPN kan blijven ;-)

Tot ziens,

Paul

Reputatie 7
Badge +20

YESSS! Heel fijn dat het nu ook echt gelukt is :grinning:

Graag gedaan en ik ben ook blij dat je bij ons kunt blijven :blush:

Alvast heel veel geluk gewenst in de nieuwe woning!

Reputatie 4
Badge +3

Goed om te lezen dat het gelukt is @Hallow en de dank aan @Maja_ :grinning::wink:

Veel plezier alvast met je nieuwe abonnement.