Beantwoord

Glasvezelmodem doet niets meer, moet tot en met maandag wachten op een monteur

  • 26 February 2022
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Reputatie 1

Hier hetzelfde geval, zelfs het glasvezel modem doet niets meer. Onvoorstelbaar onhandig dat ik tot maandag moet wachten op een monteur... 🙈🙈

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 1 March 2022, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Cyberchase, welkom op ons forum!
Helaas had ook ik dit niet kunnen bespoedigen, met de beschikbaarheid van monteurs en weekenden kan dit helaas voorkomen.

Inmiddels is het natuurlijk al maandag geweest, werkt alles nu weer?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!