Beantwoord

Gratis Kpn-fon voor Experia Box v10A

  • 31 January 2019
  • 2 reacties
  • 511 keer bekeken

Wanneer komt gratis Kpn-fon beschikbaar voor kpn compleet klanten met Experia Box v10A beschikbaar?

Ik heb van kpn- medewerkers begrepen dat dit (nog) niet is ingericht en zoveel mogelijk meldingen op dit forum kan helpen bij snellere realisatie.
Of is deze info onjuist en kan het wel.
Graag uw reacties!
Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Nadia 1 February 2019, 17:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Op de V10A kan dat inderdaad (nog) niet, aangezien je al compleet bent kan je ook met je mobiele abonnement een KPN FON account aanmaken, en er daardoor alsnog gebruik van maken ;)

Kijk op deze pagina hoe je dat moet doen met een abonnement: https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/gratis-wifi-met-fon.htm
Reputatie 7
Hallo Ceman, welkom op het forum 🙂 Laat ik ermee beginnen dat een reactie op ons forum het proces niet versnelt. Dus dat heeft niet zo veel zin. De ontwikkelaars achter de Experia Box V10a halen wel hun klantadviezen en wensen hier onder andere vandaan. Maar ook mijn collega's van de klantenservice geven deze signalen ook door. Deze 'wens' staat op de lijst, ik durf je niet te vertellen wanneer dit ook wordt toegevoegd.

Wat je niet bij de klantenservice kunt vinden, is de ervaring van +100k klanten, velen die hier actief zijn. Zoals @Jordy_9393, hele slimme tip! Je kunt KPN Wifi HotSpots gebruiken wanneer je een mobiel abonnement hebt. Je kunt dit activeren door een SMS te versturen. SMS 'WIFI AAN' naar 1266 vanaf de mobiele telefoon met het KPN abonnement. Je ontvangt daarna 3 SMS'jes met gebruikersnaam, wachtwoord en de algemene voorwaarden!

Reageer