Beantwoord

gratis monteur

  • 28 December 2020
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Naar veel gedoe en gezoek was het dan eindelijk gelukt om een monteur te laten komen vanwege het slechte internet.

Er zou gratis een monteur komen. en nu moet ik 30 euro arbeidskosten betalen. wat is dit nu voor raar iets. dat noem ik niet gratis.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 12 January 2021, 10:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Clasi, als ik je verhaal zo lees heeft hij vermoedelijk op verzoek meerwerk geleverd die hij in rekening brengt. Je ziet dit terug op de bon die hij je gegeven heeft. 

Op de factuur staat arbeidskosten, en op de bon van de monteur staat. Extra installatiewensen,
kosten klant (per 15
min)
€ 30,00.

maar ik heb geen extra installatie wensen, en ze hebben niks gedaan, als enkel mijn modem uitlezen.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel bijzonder dan, als je nergens om gevraagd hebt. Ik wil nog graag eens meekijken. Excuses dat het wat later is dan verwacht. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens, hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kan ik meekijken. 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb even meegekeken. Als ik het rapport van de monteur lees komt het probleem voort uit de camera's omdat die het netwerk versterker. Wanneer een probleem bij jou zit en dus niet in ons netwerk of in de apparatuur dan worden hier kosten voor gerekend. Dit zou je ook verteld moeten zijn. Ik kan hierom de kosten niet crediteren helaas. :( Ik snap dat dit niet is wat je graag zou willen lezen, maar meer kan ik er niet van maken. 

Oke bedankt. Ze hebben daar niks over gezegd, maar dan weet ik het nu wel.

Reputatie 7
Badge +20

Dat had wel gemoeten. Excuses dat het niet gebeurt is.Â