Beantwoord

Gratis snelheidsverhoging naar 1000mbit nog niet uitgevoerd

  • 15 December 2023
  • 12 reacties
  • 182 keer bekeken

In Augustus of September hebben wij in de post een flyer gehad dat bij ons de internetsnelheid omhoog zou gaan “gratis” naar 1000mb. Als afsluiting stond dat er binnenkort meer informatie volgt en dat we dat goed in de gaten moesten houden. Inmiddels zijn we enkele maanden verder en heb er nog niets van gezien. Hebben meer mensen deze post gehad en wat is de status van deze update?

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 December 2023, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hoi @Kessie . Welkom op het forum.

Ik herken de actie en wil graag kijken hoe dat bij jou zit. Kun je je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Hoi @Kessie . Welkom op het forum.

Ik herken de actie en wil graag kijken hoe dat bij jou zit. Kun je je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Hoi Erwin, hij is aangevuld. Ben zeer benieuwd!

Badge

Ik heb vorige maand ook een brief gekregen per post met de actie dat mijn internet gratis verhoogd wordt. Ik heb hier geen mail over gekregen en de snelheid is ook nog niet verhoogd. Moet ik hier zelf nog iets in doen/ doorgeven?

@Kessie . Ik kan niks terugvinden. Maar ik zie dat je huidige snelheid al 200Mbit is.    Klopt dit? 

Klopt inderdaad, maar ik heb wel degelijk samen met onze achterburen deze folder gehad, persoonlijk geadresseerd. Hun hebben ook nog niet de 1000mb gekregen overigens. 

Kun je misschien een foto van de folder? Normaliter zou er ook iets in de mail te vinden moeten zijn maar ik kan hier niks vinden . 

In januari heb ik een mail van KPN gehad over de gratis snelheidsverhoging (https://marketing.kpn.com/optiext/optiextension.dll?ID=ql0pUowAA1dzItjuPl_aKrZWDyq3oi0iH7v6ZdFL7eN9P8knRDpumHtikximUnKk3lRYUtLGdozd2ZYRgYKXRQMnQSlryPayxe), maar ik heb er ook nog niks van gezien of gehoord.

Reputatie 7
Badge +24

In januari heb ik een mail van KPN gehad over de gratis snelheidsverhoging (https://marketing.kpn.com/optiext/optiextension.dll?ID=ql0pUowAA1dzItjuPl_aKrZWDyq3oi0iH7v6ZdFL7eN9P8knRDpumHtikximUnKk3lRYUtLGdozd2ZYRgYKXRQMnQSlryPayxe), maar ik heb er ook nog niks van gezien of gehoord.

Heeft u al eens een speedtest gedaan? Op een bekabeld aangesloten pc of laptop? Modem al eens herstart? 

Ja: 5 minuten geleden. Ookla speedtest idle latency 2.53ms, 198Mbps down, 204Mbps up.

Ja: vanaf mijn server.

Ja: gisteren nog.

Reputatie 7
Badge +24

Ja: 5 minuten geleden. Ookla speedtest idle latency 2.53ms, 198Mbps down, 204Mbps up.

Ja: vanaf mijn server.

Ja: gisteren nog.

Ok. U heeft de afgelopen weken niet nog iets veranderd aan het abonnement?

Nee.

@C5roki  Je kunt hier het beste een eigen topic voor aanmaken. Dan kan een moderator even meekijken.