Beantwoord

Gratis verhoging internet snelheid naar 200 Mbit/s niet doorgevoerd

  • 23 April 2024
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb al jaren een glasvezel abonnement van KPN. Ik heb een mail voor een gratis verhoging naar 200 mbts gehad. Staat al op de factuur vermeld. Geen bevestigingsmail en geen verhoging gekregen. KPN is op geen enkele manier via hun website te bereiken en je blijft steeds in een kringetje lopen.. waardeloze service natuurlijk. Ik ga met mijn klacht dan maar weer gewoon ouderwets naar de KPN winkel in Gorinchem.

Hoe zit dit? Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg Roland 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 April 2024, 13:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RolanddG, 

Als ik het goed begrijp is dit aanbod administratief al wel verwerkt (want zichtbaar bij je producten op je factuur) maar technisch nog niet? Dat is wel een beetje vreemd natuurlijk 🤔 Zou je jouw modem én glasvezelkastje eens even een minuut of 2 van de stroom willen halen en daarna weer op willen laten starten? Op die manier gaat alles opnieuw verbinding maken en dat zou maar zo eens het zetje kunnen geven voor je 200Mb snelheid!

Je kunt ons overigens bereiken via 0800 - 0402, via Facebook, X en je kunt online een vraag stellen.

Hoi Maja, 

Bedankt voor je berichtje. Ik heb beide inderdaad al wel een aantal keren gereset maar misschien toen geen 2 minuten. Vandaag weer opnieuw en na een paar minuten weer gereset en daarna gaf de speedtest inderdaad waarden aan tot 200 mb. En ook bij de klantenservice inspreken ‘dat je een medewerker wilt spreken’ werkt ook. Op aanraden van de medewerker van de KPN winkel. Zo zie je maar dat als je er tijd in stopt het uiteindelijk tot een een goed resulaat leidt. Dus bedankt voor alle service en verhoging!

Reputatie 7
Badge +20

Ah kijk aan, heel fijn dat mijn tip er voor gezorgd heeft dat je eindelijk de hogere snelheid binnenkrijgt 😊 Veel plezier daarmee!

Reageer