Beantwoord

gratis wifi versterkers aanvragen mislukt.

  • 27 June 2021
  • 6 reacties
  • 319 keer bekeken

Ik heb boven een bereik van 3,5 mbps en dus zogoed als geen wifi.

De wifi versterker opnieuw ingesteld maar het wordt niet beter.

Advies van KPN  wifi versterkers plaatsen .

Ik kan er twee krijgen van KPN maar kan geen bestelling plaatsen.

Internet site werkt niet.

Iemand een idee hoe dit werkt?

icon

Beste antwoord door Jose_ 29 June 2021, 11:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft al een versterker? Welk model? Wit of zwart? Rond of vierkant? Heeft u die zelf aangeschaft? 

Sorry ik bedoel de modem heeft zich al geüpdatet. 

Hen nog geen wifi versterker

 

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Robert94, welkom op het forum! :blush:

Als ik het goed begrijp, heb je de Wifi Manager doorlopen en kwam daaruit dat je gratis Experia Wifi's van ons zou krijgen, maar lukte het niet om ze te bestellen via de site?

Dat kan kloppen, er zijn namelijk wat problemen met de Wifi Manager Tool op de site waardoor het soms niet lukt om de hardware te bestellen. Ik ga alsnog voor je regelen dat de Experia Wifi's jouw kant op komen. Zou je daarvoor de volgende gegevens in jouw forumprofiel willen invullen: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke informatie) de laatste 3 cijfers van het IBAN dat bij ons bekend is?

Geef je hier een seintje zodra jouw profiel is ingevuld?

Mijn gegevens staan erop.

 

Groet Robert 

Reputatie 7
Badge +10

@Robert94 Bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik zie dat hierover gisteren telefonisch contact geweest. Naar aanleiding daarvan zijn er Experia Wifi's voor jou besteld en ik zie dat ze sinds vandaag klaarliggen op de afhaallocatie. Als het goed is, heb je hierover een SMS ontvangen met informatie over de afhaallocatie.

Probleem opgelost met de twee experia boxen.

Super wifi boven.

Bedankt