Vraag

Haperend internet

  • 15 April 2020
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb sinds een aantal dagen uitvallend internet. Vandaag bijna 2 uur met een van de medewerkers van KPN gesproken maar probleem niet opgelost. Afspraak met monteur is wegens drukte niet mogelijk werd mij door KPN verteld.
 

Het is voor mij evident dat het probleem in het modem zit (als ik het modem uitzet en weer opstart doet het internet het wel weer even).
 

Willen jullie mij aub zsm een nieuw modem sturen? Haperend internet is in de tijd van thuiswerken ECHT geen optie?


3 reacties

Badge +19

Welke modem heb je? Heb je glasvezel of koper? Valt alles uit of alleen Wi-Fi? Valt de tv ook uit? Ik vraag dit alvast want dat gaan de medewerkers ook vragen. 

Reputatie 7
Badge +17

@MHLW Welkom hier! Fijn dat je ons gevonden hebt. Als er een onstabiele verbinding binnenkomt op het modem, dan gaat een nieuwe Experiabox niet helpen. Wat bedoel je precies met haperend internet? 
wordt het af en toe trager en weer snellen of valt het helemaal uit. Als het internet helemaal wegvalt, zie je dit dan ook terug op de lampjes van het modem? 

Heb je daarnaast ook last van haperende tv verbinding? 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee!

Reputatie 7
Badge +17

@MHLW We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer