Vraag

Heel traag bekabeld internet en de WiFi ook

  • 24 January 2021
  • 34 reacties
  • 160 keer bekeken

Deze snelheden halen we hier maar. We hebben een Hussel abonnement 50 mbit met 4G extra erbij maar als de een Fifa en de ander Fortnite doet is het zeer sloom. Je kunt niet gamen dan. Dan hebben we de tv ook nog uit. Hoe kan dit? Sinds 2 weken hebben kpn maar het is drama

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

We wonen er net. 

We hebben altijd lag met spelen. 

Reputatie 7
Badge +12

Met de gemeten snelheden zou je naar mijn idee redelijk 'lag vrij' moeten kunnen spelen. Wat speel je precies en op wat voor apparaten speel je dat?

Fortnite op de pc en bekabeld en Fifa op de xbox ook bekabeld 

Reputatie 7
Badge +12

En ervaar je de lag alleen wanneer je tegelijkertijd speelt of ook wanneer je enkel bijvoorbeeld Fifa speelt?

Ook wel als je alleen speelt 

Reputatie 7
Badge +12

Ik vind het lastig om te zeggen waar die lag dan precies vandaan komt. Zeker als je alleen speelt, is er meer dan voldoende bandbreedte om te kunnen gamen. Zelf heb ik van de week een ps4 via de Wi-Fi verbonden en met een snelheid van ongeveer 2 a 3 Mbit/s had ik geen enkel probleem of last van lag. Nu speel jij ook nog bekabeld (altijd beter dan Wi-Fi) dus ik ben bang dat ik de vinger niet precies op de zere plek kan leggen.

Het wordt met de dag slomer. Ik snap niet dat de KPN dit aandurft te bieden. 

Wat een drama dat KPN kan niet eens een potje Fifa online spelen als op het zelfde moment iemand anders op YouTube zit. 

Reputatie 7
Badge +15

@Berndhenk Wat super irritant dat dit niet tegelijk lukt. 

Nu is de verbinding op je adres ook niet optimaal omdat je in een buitengebied woont, is het 4g modem zoals @Joep1965 voorstelde al eens verplaatst naar een andere locatie? 

Mocht het niet lukken om in huis een beter bereik te krijgen met het 4G modem dan zou je ook kunnen overwegen om een 4g antenne aan te schaffen.