Hele slechte wifi

  • 7 November 2020
  • 3 reacties
  • 10 keer bekeken

Heeeeeele slechte wifi.we zijn er klaar mee.hier betalen we niet meer voor

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.


3 reacties

Badge +19

Je hebt er nooit voor betaald!! Je betaald voor een goede verbinding tot en met het modem. Maar wat is er aan de hand?

Badge +12

Heeeeeele slechte wifi.we zijn er klaar mee.hier betalen we niet meer voor

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Wat een loze opmerking weer. Vertel nou gewoon wat het probleem is. Wellicht kunnen we helpen. En als je er echt klaar mee bent en niet meer wilt betalen, gewoon even de klantenservice bellen en vragen naar de afdeling opzeggingen. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Sjoseke en welkom hier op het KPN Forum. Goed dat je aangeeft dat je problemen ervaart met je Wi-Fi. Zoals @Joep1965 terecht aangeeft, betaal je niet voor Wi-Fi maar voor je bekabelde verbinding. Dat neemt niet weg dat we heel ver gaan in de ondersteuning van jouw draadloze signaal en ik verwacht dat we ook jouw problemen kunnen verhelpen. Ik heb alleen wel iets meer context nodig om te zien wat er moet gebeuren zodat jij weer goede Wi-Fi hebt. Hoe lang speelt dit probleem al? Is het eerder wel goed geweest? Wat ervaar je precies; langzame of wegvallende Wi-Fi? Speelt dit op alle plaatsen in huis? En ook op alle apparaten? Wat ik je sowieso alvast kan adviseren, is om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en op basis daarvan verbeteringen doorvoeren. Je dient de Wi-Fi Manager minimaal 2 volledig te doorlopen. Wanneer er vervolgens een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt, dan wordt er een gratis oplossing aangeboden in de vorm van Wi-Fi versterkers (KPN Experia Wi-Fi). Wil je deze tool eens doorlopen en me laten weten wat hier uit is gekomen?

Reageer