Hele slechte wifi verbinding

  • 12 January 2021
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Sinds telfort naar kpn is gegaan heb ik een belabberde internetverbinding. Dit is met thuiswerken erg storend aangezien ik steeds uit onze server wordt gegooid. 

Ik probeer een telefoonnummer te vinden van de klantenservice van kpn zodat iemand mij kan vertellen hoe ik dit moet gaan oplossen maar dat blijkt gewoonweg haast onmogelijk te vinden te zijn. 

Ik wil graag weer kunnen werken zonder dat ik iedere 5 minuten 2 min naar mijn scherm moet staren omdat de verbinding er weer uit ligt. 

Ik heb de online verbeterfunctie gebruikt maar dit heeft niks opgelost. Dan wordt er als optie gegeven om een WiFi versterker aan te schaffen maar ik werk nog geen 100 meter van mijn modem af dus hij zou het toch ook echt wel zonder versterker moeten doen. Ten slotte betaal ik daar iedere maand netjes voor. 

Groeten Yoshi


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Je bedoeld waarschijnlijk 10mtr:wink: Dat is best al ver voor wifi hoor. Zeker als je in een wat drukker gebied woont. Welke experiabox heb je?

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @YoshiBOz, dat klinkt inderdaad alsof het thuiswerken er niet makkelijker op wordt. Ik neem net als Joep aan dat je 10m bedoelde, en niet 100? Zou je zijn vragen kunnen beantwoorden? Ik ben ook benieuwd wat er verder gebeurt als je de verbinding kwijtraakt, blijven andere diensten (zoals tv) dan wel werken, of valt dat ook weg?

De online verbeterfunctie die je noemt, was dat de Wifi Manager? Wat gaf die, behalve de suggestie om iets te kopen, nog meer als resultaten aan?