Beantwoord

Helft van de betaalde snelheid?

  • 9 September 2019
  • 6 reacties
  • 129 keer bekeken

Wij hebben sinds een poos alles omgezet naar KPN Glasvezel bij ons thuis.(eerder Telfort)
Nu hebben wij de eerste paar maanden enkel internet ontvangen ( hier ook voor gekozen) met een snelheids pakket van 200Mbit, deze snelheden behaalde wij ook dus dat was top! zowel bedraad als wifi.
Nu sinds een 2 tal maanden hebben wij interactieve tv erbij gedaan en sinds dien behaal ik zowel bedraad als via wifi 80 a 90 mbit.
Hier heb ik al 2 keer over gebeld en doorverwezen naar jullie pagina met problemen ook de wifi verbetering uitgevoerd, maar tot op heden helpt dit niet! nu vermoed ik (ook al meerdere malen aangegeven) dat de verdubbeling niet is geactiveerd omdat ik voordat de interactieve tv geactiveerd was wel de volle snelheid had. Ook stoort de interactieve tv regelmatig dit als er meerdere mensen aan het netflixen zijn en/of stevig gebruik van het internet..

ik hoop dat hier een oplossing voor is BVD !
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 12 September 2019, 15:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19
Dat klinkt inderdaad niet zo goed. Wat betreft de tv ontvanger is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen? En wat de snelheid betreft staat die optie nog wel aan in mijn kpn? Mijn gevoel zegt namelijk dat je een nieuw abonnement bent aangegaan en dat de optie hogere snelheid niet is meegenomen?
In mijn meterkast staat de experia box v10a, deze is bedraad aangesloten aan een wifi versterker voor in de huiskamer. De TV ontvanger is bedraad aangesloten, eigenlijk alles in ons huis is bedraad behalve de ipad's en de macbook.
Het vage blijft gewoon dat eerder zonder interactieve tv de snelheid dik in orde was...kan het zijn dat de interactieve tv zoveel wegslurpt? met glasvezel zou dit niet mogen natuurlijk.
Wij zijn inderdaad een nieuwe abonnement aangegaan, met de huidige snelheid verdubbeling deze snelheid staat ook in mijn abonnement.

Ook heb ik alles los gekoppeld en de snelheid gemeten rechtstreeks van de experia box en de snelheid blijft gehalveerd..
Badge +19
Dat klinkt allemaal goed. Behalve de snelheid dan. Hier is wel een medewerker voor nodig. Doorgaans reageren ze binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. Dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf. Dus niet hier invullen.
Bedankt voor je hulp Joep! ✋🏼
Ikzelf heb eerst de klantenservice geprobeerd maar daar komen ze helaas niet verder met mijn probleem.
Dit zou ik wel eerst even proberen misschien is er voor uw probleem wel een oplossing.
Hoi @miguel823 . Je hebt 2 topics aangemaakt voor dit issue. Ik stel voor dat we dit topic gaan gebruiken om de analyse te doen.